zondag 9 oktober 2016

Hotspot : de Vooruitgang Eindhoven

Heey!

Ik heb geweldig nieuws voor jullie : het eeuwige nachodebat is ten einde. Ik heb ze namelijk gevonden, de lekkerste nachos van Nederland! Een tijdje terug was ik bij de Vooruitgang in Eindhoven, een restaurant/café naast de passage. Toen ik binnenliep was ik meteen zwaar onder de indruk, het interieur is adembenemend. Gezien mijn vrij gebrekkige fotografietalent heb ik een fotootje van de site geplukt om jullie een beeld te geven :




Vet he?! Als je ergens in stijl wil gaan borrelen moet je echt bij de Vooruitgang zijn. Maar nu door naar het belangrijke werk : de nachos. Wij pakten de vegetarische variant met tomaat, guacamole, kaas, jalapeno pepers en zure room voor 6,50. Toen de bediening aan kwam lopen met de schaal wist ik al hoe laat het was hoor, de kaas was mooi gesmolten en er was geen nacho zonder kaas te bekennen.



Ik vond vooral de zure room een ontzettend lekkere toevoeging en ik had nog nooit eerder een schaal nachos gehad met zo'n berg extra ingrediënten. Ik ben enthousiast en raad dit iedereen aan. We waren met twee personen en we hebben alles opgegeten, tot de laatste kruimel. Wat mij betreft is het nachodebat gesloten en hebben we eindelijk een winnaar gevonden.

Liefs, Leidse meisjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten