zondag 30 oktober 2016

Hotspot : patisserie van de Rouw bij brasserie de Conversatie in Uden

Hoi!
Gister was ik winkelen met mama in Uden en zoals gewoonlijk gingen we naar de Conversatie bovenin de Hout Brox. We hebben hier al vaak geluncht, maar werden gisteren verleid door de prachtige gebakjes die stonden uitgestald. De Conversatie is een trouwe afnemer van de Rouw, een patisserie met prachtige gebakjes. Mama koos het gebakje met schuimpjes en ik ging voor het karamel taartje. Het karameltaartje bestond uit een chocoladebodem, 2 verschillende mousses, een zachte bedekkende laag van karamel en verschillende chocoladeversieringen. Vooral de karamellaag en de mousses maakten me erg gelukkig en ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit zo'n lekker gebakje heb gehad. Het is niet supergoed te zien op de foto, maar ook de zijkanten van het gebakje waren versierd. Linksboven zie je mama's schuimgebakje, wat ook heerlijk was.

Het personeel bij de Conversatie is erg professioneel en vriendelijk en de ruimte waarin de Conversatie zit is ook erg mooi, helemaal op de bovenste verdieping van de Hout Brox. Mijn favorieten zijn de high tea, de geitenkaastosti met een vijgencompote en gegrilde groentes en rucola, en de pomodori soep. Prijzen bij de Conversatie zijn ook netjes, vooral als je kijkt naar prijs-kwaliteit verhouding.

Wat ik graag nog een keertje uit zou willen testen is de vrijdagavondkaart, omdat het koopavond is blijft de Conversatie dan langer open waardoor je ook kan dineren. Ik houd jullie op de hoogte ;)

Liefs, Leidse meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten