donderdag 21 april 2016

Hotspot : van der Werff

Heey!
Ik ben laatst met klasgenootjes na ons hertentamen strafrecht bij van der Werff gaan borrelen, we vonden dat we dat na al dat harde werken wel verdiend hadden. Van der Werff zit vlakbij het station langs een rivier. Het terras buiten zat al vol dus zijn we binnen in de erker gaan zitten (mooi uitzicht).


Ik had de paprikasoep met pesto besteld, omdat ik echt ontzettend veel honger had. De rest had de borrelplateau's achterin besteld. De soep was heeel erg lekker, maar het was meer een gezinsportie. (mij hoor je niet klagen, maar ik denk dat veel mensen de portie te groot zouden vinden) Het is bij van der Werff wel een echte uitdaging om de aandacht van het personeel te trekken, omdat ze vooral druk bezig zijn met rondhangen en kletsen. Dat was voor mij wel een minpuntje.
Verder was het allemaal wel prima en de prijzen waren ook wel redelijk. (5,50 voor de soep)
Niet de meest geweldige bediening, maar het is wel knus en het eten is lekker.

X Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten