zondag 21 augustus 2016

Hotspot : Gij en Ik Gemert

Heeeey!

Laatst ben ik samen met Vera bij Gij en Ik geweest, omdat Vera beweerde dat ze hier de lekkerste nacho's van Gemert hebben. Die uitspraak moest natuurlijk bewezen worden. Ik moet wel alvast toegeven, je krijgt wel waar voor je geld : de bak nacho's was huge. Wij hadden de gewone variant omdat bij de luxe portie een gehaktsaus zit. De gewone nacho's zijn met chilisaus en kaas en waren erg lekker. De volgende uitspraak die Vera deed was dat de Sex On The Beach echt top zijn. En nu weten jullie het natuurlijk al : 5 min later stonden er 2 prachtige cocktails voor onze neus. Ook bij de cocktails moest ik Vera weer gelijk geven : jummie! (helaas had ik de foto niet goed opgeslagen)

Bij Gij en Ik kan je ook lekker zitten en vooral de hoekbanken zijn een aanrader, het personeel is verder vriendelijk en mijn beoordeling is dus positief!

Gij en Ik is chill en voor een grote bak nacho's en goede cocktails weet je nu waar je moet zijn.;)

Liefs, Leidse Meisjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten