dinsdag 30 augustus 2016

hotspot : Lebkov & sons in Leiden

Hoi!

Sinds lange tijd weer een hotspot in Leiden! Dat ik bij Lebkov terecht kwam was pure toeval. Ik ging met 3 commissiegenootjes naar Amsterdam om te vergaderen, toen er opeens geen treinen meer gingen. De andere helft zat al in Amsterdam dus moesten we toch iets bedenken om de meeting door te kunnen laten gaan. Gelukkig dacht iemand er aan om te gaan skypen en we gingen snel op zoek naar een chille plek om te gaan zitten.

Net buiten het station zit Lebkov, volgens mijn gezelschap bekend om de koffie. Eigenwijs als ik ben bestelde ik geen koffie, maar een broodje oude kaas terwijl de rest allemaal voor een variant van de koffie ging. Ik zal jullie even wat achtergrondinformatie geven : als ik een broodje oude kaas bestel wil ik niet alleen kaas. Dan wil ik ook een mosterdsausje en sla, minstens. Helaas was de definitie van een broodje kaas bij Lebkov anders dan de mijne en ik kreeg dus ook gewoon alleen brood en kaas, niet eens boter erop. Jammer.

Dat gezegd hebbende vind ik het wel een hippe tent. Het interieur is modern en vrij industrieel, waar ik wel waardering voor op kan brengen. Daarnaast hoorde ik van de rest dat de koffie echt to die for is. Ik ben bang dat ik met mijn eigenwijze hoofd het verkeerde besteld heb en de volgende keer pak ik dan ook gewoon koffie.

Lebkov is daarnaast echt een hele fijne plek om te vergaderen, we kregen het Wi-Fi wachtwoord van het personeel en de Skype verbinding was best wel goed. Ondanks het karige broodje kaas kom ik toch terug bij Lebkov, maar dan voor de koffie.

Dus als je houdt van hippe, industriĆ«le designs en verslaafd bent aan je bakkie pleur is dit echt jouw plekje.

Liefs, Leidse Meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten