zaterdag 2 juli 2016

Productreview : Strongbow Gold van Heineken

Hallo!

Ik ontdekte laatst weer een lekker terras-drankje. Terwijl ik met mama de drankkaart bij café Einstein bekeek zag ik hier Strongbow appel cider opstaan, ik wilde dit drankje al een tijdje uittesten, dus greep ik de kans om het te proeven met 2 handen aan.

Toen het drankje geserveerd werd viel mij al meteen de glazen appelopdruk op. Een leuk detail en het geeft ook meteen aan dat het om appelcider gaat. De kleur van de cider is goud, wat een luxe uitstraling heeft. De smaak van de cider is lekker fris en de appel voert ook een duidelijke boventoon. Voor mij is dit drankje misschien nét iets te zoet. Als je geen fan bent van zoete drankjes is deze cider dus geen aanrader, maar voor de zoetekauwtjes onder ons wel.

Nu nog hopen op lekker terrasweer.

Liefs, Leidse meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten