dinsdag 10 mei 2016

Productreview: Melk yoghurt passievrucht.. De nieuwe Tony's!

Hola foodies!

Volgens mij was ik ongeveer 9 jaar toen ik voor het eerst oog in oog kwam te staan met de chocoladereep. Ik stond in de wereldwinkel en vond het maar raar, melk is rood en puur is blauw?? En waarom van die ongelijke stukken?? Dat is toch helemaal niet praktisch?? Eerst begreep ik er dus helemaal niks van. Het was eigenlijk na een paar jaar dat ik echt begon te begrijpen wat hier eigenlijk zo geniaal aan was. Dit merk chocolade deed wat anders dan mensen gewend waren. Met de ongelijke verdeling maakte de chocoladereep een statement. Zo proberen ze te laten zien dat het in de wereld erg ongelijk verdeeld is en dat ze slavernij proberen tegen te gaan. Maar dat is niet het enige wat Tony Chocolony zo speciaal maakt. Ze blijven vernieuwen en roepen steeds weer nieuwe verbazing en nieuwsgierigheid op bij mensen. Want jeetje, wat veel smaken! Nieuwe smaken en kleuren vulden de schappen en verdwenen weer of bleven juist hangen. Ik moet toegeven dat ik niet van alle smaken fan ben. Maar het verrassingselement zorgt ervoor dat ik alles wil uitproberen. Trouwens hands down voor de smaak Melk, zeezout en karamel! No explanation needed, you must try!!


Vandaag nam mijn huisgenootje (Kelly) een nieuwe smaak mee, de zogenoemde Melk, yoghurt en passievrucht. Het is altijd een combinatie waarvan je denkt uhh... HOE DAN?! Eigenlijk was het eerste dat in me opkwam melkchocolade gemixt met yoghurt en dan passievrucht pitjes..? Nee helemaal niet, het was wel melkchocolade ja. Maar er zaten stukjes yoghurt in... Geen idee hoe ze dat hebben gedaan. De passievrucht kon ik op het eerste oog niet vinden. Dat maakte verder ook niet uit want het is de smaak die telt en die was echt lekker! Kelly was helemaal fan, die wilde meteen de chocoladereep overal in verwerken, zelfs in een shake. Nou en als dat zo is.. Another hands down voor deze toevoeging!

Wat echt een groot verdriet is, is dat een reep nou niet bepaald goedkoop is (ongeveer rond de 3 euro per stuk). En als student heb je het eenmaal niet zo breed. Maarrr hierdoor wordt iedere reep die je eet een waar genietmoment in je eentje of natuurlijk met je leuke roomies! En niet vergeten, je bijdrage is voor een goed doel. Ik zeg probeer deze nieuwe variatie zeker uit;)

X Leidsemeisjesindekeuken



1 opmerking: