zondag 1 mei 2016

Resto-review Leiden : V.I.P.

Heey lieve foodies,

Al een hele tijd terug ben ik met werkgroepgenootjes bij Very Italian Pizza gaan eten, de recensie komt een beetje laat. Maar beter laat dan nooit, toch? ;) Een vriendinnetje en ik besloten om samen twee pizza's te delen omdat we niet konden kiezen : de pizza zalm en de pizza met artisjokken. De pizza met artisjokken vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, maar de zalmpizza WAS ZO ONTZETTEND LEKKER. We twijfelden zelfs of we er nog een zouden bestellen haha. De pizza's die je rechts op de foto ziet zijn allebei pizza Pollo en die waren volgens mijn tafelgenootjes ook erruug lekker. V.I.P. is ook lekker betaalbaar, alle pizza's en pasta's zitten tussen de vijf en de tien euro.




Voordelen : de pizza met zalm is heerlijk en het is geschikt voor een studentenbudget. Je hoeft daarnaast ook niet lang te wachten op je eten.

Nadelen : het is vrij groot en daardoor iets minder persoonlijk, daarnaast spreekt de helft van de bediening Engels en als je hier minder goed in bent is dat onhandig.

Verder vind ik het wel echt een aanrader en als je fan bent van Italiaans eten (like me) kun je hier lekker en goedkoop eten.

Liefs, Leidse meisjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten