dinsdag 24 mei 2016

productreview : vegetarische steak met peper van quorn

Hoi lieve foodies!


Een van de Leidse meisjes (moi) eet geen vlees en daarom hebben we regelmatig een vleesvervanger bij het eten. Ik ben eigenlijk vooral een kaasburger liefhebber, maar probeer af en toe ook wel wat andere dingen uit voor de afwisseling. Er is nogal wat keuze in merken en producten, dus geven we jullie graag wat uitleg. Een tijdje terug had ik de vegetarische steak van quorn geprobeerd en ik was blij verrast!

De quorn steak heeft een erg kruidige en zelfs pittige smaak wat ik altijd erg kan waarderen. Je hoeft dit dus niet perse ergens door heen te mengen, maar als je het gewoon zo in de pan kiepert is het ook heel lekker. Ik eet deze steak meestal in combinatie met ovenaardappeltjes en gegrilde groenten.

Wat betreft calorieën is deze steak ook niet verkeerd : een steak is ongeveer 100 kcal. In één verpakking zitten 2 steaks en zijn onder andere verkrijgbaar bij de Albert Heijn en de Hoogvliet. (Bij de Hoogvliet zijn ze at the moment 50 procent korting.

Kortom, ik ben erg positief over dit product en vind het ook zeker een aanrader!

Liefs,
Leidse meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten